Eric Clapton

Först vill jag bara gratulera Mathea till full pott på inträdes proven. Hon tror att hon kommer att välja Södra Latin tycker jag att hon gör rätt i. GRATTIS, glömm inte bort orkestern bara ;)

För er som inte är med i orkestern men tycker att det är intressant ändå. Lite bilder på lokal och lite annat kommer börja ta bilder och lägga in på bloggen på sånt vi håller på med på repen osv.
Sen så när vi är i västerås tror jag att jag ska försöka ta med en dator annars får jag lägga in alla bilder när jag kommer hem från Västerås.



Ny låt fick vi idag för er som inte vet...

Nästa vecka är det påsklov för det flesta betyder alltså ingen orkester.. Ska vi försöka hitta på något annat istället eller är det ingen som orkar?

Mysan

Komentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0